Det sker på MenighedsCamp

På menighedscamp.dk kan du se det program, som særskilt gælder MenighedsCamp’en – men der sker også en masse andre spændende ting – se mere på hjallerupbibelcamping.dk

Noget af det, der sker, (en del af det står ikke i selve MenighedsCamp programmet) er fx:

Koncert med Light up Lion
Det blir helst sikkert en fed lovsangskoncert, hvor de vil spille en del numre fra deres nye plade (som udkomer til pinse). Denne koncert er allerede søndag aften kl. 22.00

Bibeltimer
I løbet af hele ugen vil der være mulighed for at gå til bibeltime hver formiddag. Der er både noget for børn, juniorer, teenagere, unge og voksne.

Aftenmøder
Der vil også være mulighed for at gå til aftenmøder hver aften. Noget af det er alderopdelt, og noget af det er for alle aldre.

Lovsang
Der vil også være rig mulighed for at synge lovsange en del aftener.