For børn

Vi glæder os over, at der er rigtig mange børn i Søhøjlandets Kirke. Det er vigtigt for os, at børnene har lyst til at være en del af menigheden. Derfor sker der noget særligt for børnene hver søndag.

Legerummet
For børn under 3 år er der et legerum ved caféen, hvor de mindste kan lege. Her kan forældrene følge med i hvad der sker inde i kirkesalen ved at lytte til, hvad der bliver sagt via en højtaler i rummet.

Minikirke
For børn fra 3 år til skolealder. Man må gerne tage en voksen med, hvis man helst ikke vil alene af sted. Her hører vi forkyndelse, leger og synger på de små børns præmisser.

Børnekirke
For alle børn fra 0. – 3. klasse. I Børnekirken sker der en masse spændende ting. Vi leger, synger, beder og hører om Jesus.

Juniorkirke
Udeover mini-teen, er der også engang imellem juniorkirke for samme aldersgruppe. Det betyder, at juniorerne går ud mens de voksne hører prædiken, og får en forkyndelse, som er direkte målrettet dem.

Miniteen
For børn fra 4. klasse til og med 7. klasse har Indre Mission i Gjern en klub, som hedder miniteen. De mødes hver anden tirsdag fra kl 19.00 til 21.00 i kirkens lokaler. For yderligere oplysninger om miniteen, se her!