For unge

Tune In

Menigheden har sin egen teenklub, som mødes ca hver uge. Ca to gange i Søhøjlandets kirke, og to gange i private hjem. Teenklubben er for alle fra 7. til og med 9.klasse, som har lyst til at være med. Se mere her!

Konfirmandforberedelse

For unge i 7. klasse er der konfirmandundervisning ved bl.a. frimenighedspræst Johnny Tidemand. Man er også velkommen selv om man ikke er medlem af Søhøjlandets Kirke. Se mere her!

IMU

Der er et lokalt ungdomsarbejde for de lidt ældre unge, en IMU forening i Gjern, som vi meget gerne vil henvise til. Gjern IMU er en kristen ungdomsforening, som jævligt holder opbyggelige møder. Målet for møderne er at komme dybere ind i de kristne grundsandheder, og dermed i fællesskab finde ud af, hvad Gud vil med os i dag. Vi lægger vægt på et godt socialt fællesskab, og et fællesskab om bøn og lovsang. For mere oplysninger skriv til gjern@imu.dk.

IMU er en forkortelse for Indre Missions Ungdom. Se mere om IMU på landsplan her: www.imu.dk